Aandeelhouder van dMuze worden?

Nieuw muziekplatform zoekt investeerders

Muzieknieuws 22-11-2016 16:35

Vijf muziekliefhebbers zijn een veelomvattend muziekplatform aan het ontwikkelen en zoeken aandeelhouders! Via crowdfunding site Symbid kan je al voor 20 euro een aandeel krijgen in dit nieuwe initiatief!
dMuze wil een magazine, streamingplatform, radio en community in één zijn, bedoeld voor de echte liefhebber die op zoek is naar de nieuwste muziekgenres, nieuwe ontwikkelingen en ontdekkingen in de muziekwereld en muziektechnologie.

Marnix Bosman, Erik van Doorne, Frank Imholz, David Walstra en Theo Wubbolts bundelden hun passie voor muziek en hun kennis van en ervaring in de muziekwereld. Zo ontstond dMuze. “Onze passie voor muziek gaat verder dan de Top 40”, zegt geluidstechnicus en webdeveloper Van Doorne. “Wij willen graag verrast worden. Dat hebben we gerealiseerd met dMuze. Wij geloven dat we hiermee het hart van de echte muziekliefhebber sneller laten kloppen.” Het nieuw te lanceren muziekplatform biedt een totale muziekbeleving op maat in een verrassende combinatie van een gepersonaliseerd magazine, een gepersonaliseerde muziek streamingdienst, een online radiostation en een online community.

Passie en een droom
De mannen van dMuze hebben tijd, energie, geld en passie in hun droom gestoken om het complete pakket te ontwikkelen. Om het platform gereed te maken voor een goede online lancering en om bijbehorende apps te ontwikkelen, zijn zij via Symbid een crowdfundingscampagne gestart. Iedereen kan vanaf €20,- aandeelhouder worden van deze unieke ontwikkeling in medialand en de muziekindustrie.

Overweeg je een aandeel te kopen? Ga dan naar de betreffende pagina op de Symbid-site. Klik hier.  

Uniek persoonlijk papieren magazine
Het maandelijkse magazine is toegespitst op de voorkeuren van de abonnee, biedt verdieping en uitgebreide informatie van hoge kwaliteit over muziek, achtergronden, muziekinstrumenten, audio-elektronica en lifestyle. Het magazine is volledig gepersonaliseerd: geen twee abonnees ontvangen exact hetzelfde magazine.  

Streamingdienst
De streamingdienst van dMuze is van een hoge kwaliteit en biedt comfort met persoonlijke play-lists, toegespitst op de voorkeur van de abonnee. De unieke software die ontwikkeld is registreert, meet en analyseert zodat het muziekaanbod optimaal aansluit aan de persoonlijke interesse van iedere gebruiker.

High-res online radio-station
dMuze biedt een high-res online radiostation in meerdere themakanalen, dat de luisteraar meeneemt op een muzikale ontdekkingstocht.

Online community
Via dMuze kunnen gebruikers hun muzikale kennis, ervaringen, maar vooral hun passie voor muziek uitbreiden, delen en ervaren met een community van mensen met dezelfde passie voor muziek!

Technologie
dMuze heeft een applicatie ontwikkeld waarmee de interesses van abonnees op een intelligente manier vertaald wordt in een persoonlijk aanbod. Dit gebeurt deels door de analyse van gedragsgegevens en deels door het ingeven van persoonlijke voorkeuren door de abonnees zelf. Het systeem is zelflerend en past de uitkomsten dan ook continu aan aan het (veranderende) gedrag van de abonnee(s).
De verkregen profielinformatie van de abonnees kan gebruikt worden om enerzijds een optimaal aanbod aan de abonnee te bieden, anderzijds om gerichte advertenties en marketing mogelijk te maken. Dit laatste maakt dMuze interessant voor business-partners.

De applicatie is reeds in prototype ontwikkeld. De opbrengsten van de crowdfundingactie worden gebruikt om het prototype door te ontwikkelen in een productiemodel.

Unique Selling Points
dMuze is er voor de echte muziekliefhebber die een brede interesse heeft in alles wat met muziek te maken heeft. dMuze is ontwikkeld door een groep mensen die vanuit hun eigen passie voor muziek, aangevuld met kennis en ervaring op diverse gebieden, weten waar behoefte aan is en weten hoe zij dit moeten realiseren. dMuze ontwikkelde software, waarmee ze in staat is een uniek persoonlijk magazine (in print en online) samen te stellen - gebaseerd op het profiel van de gebruiker - in combinatie met een high-res muziekstreamingdienst die naast mainstream ook uniek materiaal biedt. De combinatie van het gepersonaliseerd magazine met de streamingdienst biedt iedere gebruiker volledig onafhankelijke en persoonlijke redactionele inhoud.

Verdienmodel
Het verdienmodel van dMuze bestaat uit abonnementen aangevuld met inkomsten uit downloads, advertenties en het leveren van diensten aan derden.

Tot nu toe bereikt
Het plan om dMuze te ontwikkelen en lanceren is volledig uitgewerkt en onderbouwd met een financiële begroting voor een periode van drie tot vijf jaar. Als ontwikkelaars van dMuze investeerden wij zelf reeds de eerste € 50.000,-. Er is een prototype van het platform ontwikkeld. Er zijn inmiddels afspraken gemaakt met business partners op gebied van media, content providers en techniek.

Benodigde investering en gebruik van het geld
Met de crowdfundingscampagne streeft dMuze naar een bedrag van € 50.000,-. Hiermee wil ze in staat zijn om stevig en toekomstbestendig te ontwikkelen en te lanceren. Vanaf de lancering treedt ons marketingplan in werking met als doel het werven van abonnees en het genereren van inkomsten.

Voor de investeerder
Als investeerder verwerf je een aandeel in HifiStreams B.V., de moedermaatschappij van dMuze met het vooruitzicht op een substantiële waardevermeerdering van het aandeel. De uit te geven aandelen zijn niet stemgerechtigd. Investeerders die € 350 of meer investeren ontvangen tevens een jaarabonnement op dMuze. 

Op de support-website https://dmuze.com/symbid vind jemeer informatie over dMuze, financiële informatie en achtergrondinformatie over de markt waarin dMuze zich begeeft.


zoeken
zoeken