Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?

Prijsvraag
(1 online) (1) Gast
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Prijsvraag
Prijsvraag 9 Maanden, 3 Weken geleden  
Wie heeft er gereageerd op de PLUKKEN!-prijsvraag van Bassist#21. Er is een Ampeg BA110 te geef!
Kan iemand zijn inzending op dit forum plaatsen? Dat levert vast mooie verhalen op voor iedereen; al of niet aangedikt vanwege het leesplezier. (de mijne is in de maak)
Gumika423
Gumika423
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.

Re:Prijsvraag 9 Maanden, 3 Weken geleden  
Als aanvulling de inzending voor mij, namens mijn huisgenoten:
Beste redactie,
Op zacht aandringen van mijn lieve man, wil ik U graag uit de doeken doen waarom deze bescheiden versterker een aanwinst is voor zijn ontwikkeling.
Na 20 jaar heeft hij achter een kast zijn baskoffer met inhoud weer gevonden. Het ding is al twee keer mee verhuisd en al die tijd heeft het stof verzameld.
Sinds 3 maanden zie ik hem half gebogen en deinend op het bed zitten op zijn gitaar spelen. Zonder versterker want die was te groot om mee te verhuizen. Alleen wat snaargepluk is hoorbaar, maar verder lijkt het meer op een training voor het WK- luchtgitaar.
Hij heeft echter plezier voor twee! Google, Youtube en nu de Bassist worden regelmatig nageplozen op liedjes, licks en loopjes en even later bast hij er weer vrolijk op los. We worden steeds nieuwsgieriger,...
Dus, in tegenstelling tot Uw oproep, wil ik aanspraak maken op deze basversterker om wat anders te horen dan die droge noten! Wij zijn erg benieuwd eens te horen waar hij al die tijd zo hard op oefent. Het komt zijn houding ook ten goede, want met de versterker hoeft zijn hoofd niet in die ritmedoos te duwen. Die koptelefoon komt later wel!
Met vriendelijke groet,
Carmen de Veer, Anna en Rik

De ritmedoos is de VOX AC1; een mini-amp met 66(!)ritmes. Ik laat weten hoe het is afgelopen.
Gumika423
Gumika423
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.

Ga naar bovenkantPagina: 1